Zwroty, wymiany, reklamacje

Zwrot lub wymiana towaru


Zwrot lub wymiana artykułów, również przecenionych, jest możliwy aż do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty tzn. można je przymierzyć jak w sklepie, ale bez usuwania metek, buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.
Więcej informacji:

https://prokonsumencki.pl/blog/konsument-ma-prawo-korzystac-z-towaru-przed-odstapieniem-od-umowy-tylko-tak-jak-robilby-to-w-sklepie-stacjonarnym/


Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt ( lub wymienić), wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

W celu zwrotu/wymiany towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany dostępny TUTAJ włóż go do paczki ze zwracanym przedmiotem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, nazwę lub model produktu, datę dostarczenia przez kuriera oraz numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy (tylko w przypadku zwrotu towaru).

2. Odesłanie produktu
Zwracając (lub wymieniając) towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz fakturą zakupu.

Proszę nie wysyłać paczek ze zwracanym towarem za pobraniem ( z opłatą przerzuconą na adresata) takich paczek nie przyjmujemy.

Proszę przed oklejeniem oraz zaadresowaniem zabezpieczyć oryginalne opakowanie towaru folią, streczem lub włożyć do innego większego pudełka.

3. Wysyłka


Zwracany produkt należy wysłać na adres:

 twój BUT - Zwrot/Wymiana

 Nowe Iganie ul.gen.Ignacego Prądzyńskiego 79

 08-103 Siedlce

 

Reklamacje:

 

W celu szybkiego rozpatrzenia twojej reklamacji, prosimy o kontakt z naszym biurem pocztą lub telefonicznie (dane w zakładce kontakt), oraz przesłanie butów z formularzem reklamacyjnym na poniższy adres:

 twój BUT - Reklamacja

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.


Następujące uszkodzenia butów nie podlegają reklamacji:   

  • naturalne zużywanie się obuwia,
  • części wymienne np. sznurówki czy fleki.
  • uszkodzenia mechaniczne (oderwanie ozdób, otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, zamka, gumy itp.),
  • uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • przebarwienia stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
  • wygoda obuwia, przemakanie obuwia chyba że opis określał nieprzemakalność.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl